Anje Oh Anna

Alla inlägg under september 2011

Av Anje o Anna - 27 september 2011 13:16

ChaCha

Sjuk idag me :p

Men ja går nog till skolan imon :/ asså ja trivs verkligen inte där assåah men palla skriva de nu :)´

Jag känner mig piggare så ja passade på att ta lite kort på mina katter eller ja 2/3 :)

så här får ni dom--->

 

            Ps: Jag skulle ino kolla på TV så såg ja denna snarkande sömntuta ♥

PS2:Anje har glömt bloggen :(

Av Anje o Anna - 26 september 2011 11:50

heey!

kunde inte fixa bilder till datan igår :/ men idag kunde ja ! :D

jag är sjuk idag mår typ SKIT ont i huvvet o magen så då undrar nog många vrf man sitter vid datan? jo ja har tatt IPREN ;D + de är mkt lugnande XD

loll men iaf så får ni en bild på gårdagen's outfit .. Hellokitty t-shirt tighst ;)

puss;*

 

Av Anje o Anna - 25 september 2011 10:18

hey!

jag har inte bloggat sen i onsdags men de är för att jag tyvär inte hafft nån lust. men nu tänkte ja ta o uppdatera lite:

I fredags så åkte ja till aneby o mötte alla fina personer i furu ♥! sedan va ja me Angelika o sen åkte ja,anje,pappa o david till eksjö o träffade mamma sedan åkte vi på Cirkus :D riktigt kul vare men tkt att dom va ganska så hårdhänta mot katterna :(

sedan åkte vi hem och då sov anje över . Kollade på "en prinsessas dagbok" ganska bra fast ja somna typ 6 ggr :p

sen igår va ja oh anje i aneby o leta efter folk vi träffade: lollo,emelie o wilma  mångajah vet!

O juste när ja fyller år (13) den 3.e nov så ska ja o anje börja jobba! :D

hhohooo

jao o idag så är de en chill da bayy<3


ps: ja eller mamma har hittat min kamera ♥:D<3

ps2: ja tror ja gillar en :S

Av Anje o Anna - 21 september 2011 17:03

HEJ!

jag har glömt bort bloggen HELT!  XD men skolan är dampeee!

jag har sån häääääääär stor lust att bara skita i norråsa o gå i Aneby<3

menvafan! ! D:

heheee!

men ja pallar inte med o bli behandlad som nån himla spring tant! måste HELA TIN springa efter...

ja men nu ska ja Chilla oh kolla på videos på youtube o bara tänka på hur GÖTT de skulle vah om jag fick byta te aneby igen<!3

MenMen,

HEHE bayyys<3

Av Anje o Anna - 19 september 2011 21:03

Chaa


direkt efter jag gjort inlägget så la jag mig i sängen och somnade på typ 10 sek  

fortfarande trött, så blir inget mer inlägg idag och skriver om Dixie imorgon

bye

Av Anje o Anna - 19 september 2011 20:18

HEJ! äntligen har ja fixat den header ja ville ha :p

hoppas den duger?

jaja hinner ej blogga mer idag för måste fixa min väska m.m

så Puss;*


Av Anje o Anna - 19 september 2011 16:52

Cha Cha!


Idag så har jag varit i skolan då, men eftersom det är tema vecka så var det ingen vandlig skoldag:  

idag pratade vi om helsa,kost,rökning,snus m.m

 sen hade vi samarbetsövningar och gruppövningar. Det var faktist roligt på samarbetsövningarna!   

Sen slutade v vid 15:00 så fick vänta 1 halv timme på bussen.  

Idag skulle jag igentligen på fotbolls träningen men orkar inte är skiit trött?

Anywaaaay, gör nog ett inlägg sen ikväll när jag har ngt roligt att säga.

Här är en bild på min hund Dixie!   

 kanske jag kan göra ett inlägg om Dixie   

Av Anje o Anna - 19 september 2011 08:44

Go'Mon!


:,(


Jag är på ett depphumör då ja är kär i angelikas katter oh så finns de 2! kvar ...

Jag MÅSTE bara ha den ena :..

men men men! föräldrar.....

dom bara måste tänka på ALLT negativt istället för de positiva?

c,,x

ANYWAY ja försöker fortfarande att fatta lite på Photoshop ja lär mig nått varje dag :D

elr snarare sakt varje timma..

HEEHE så blir lite segt idag Puss;*

Presentation


Anna Oh Angelika

FRÅGA OSS :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Banners;

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik

GästBoken


Ovido - Quiz & Flashcards